Help Desk Szolgáltatás

Help Desk szolgáltatás

A 21. században nélkülözhetetlen az üzemeltetők elérése több csatornán is. Korábban elképzelhető, hogy elegendő volt vezetékes telefonon a rendszergazdát elérni akár másnap is, azonban milyen fejtörést okozott Önnek, ha nem érte el, nem válaszolt a levelekre, mert mint utólag kiderült ügyfélnél volt, vagy csak egyszerűen elfoglalt volt a rendszergazdája. Ez a probléma akkor is előfordulhat, ha több munkatárs van egy üzemeltető cégnél, hiszen ugyanúgy mindenki lehet ügyfélnél és/vagy eshet be olyan eset, ami azonnali probléma vagy igény megoldást von maga után. Joggal gondol arra, hogy ez nem fordulhat elő a mai világban, mert elérhetőek már a mobiltelefonok, a mobilalkalmazások és távoli bejelentkezés lehetőségek, de várhatóan egy másik ügyféltől nem fog az adott rendszergazda igényt vagy problémát megoldani az Ön számára. Így ezek a cégek nem tudnak lépést tartani a rohanó világgal és nem tudnak az ügyfél igényekre, kérésekre azonnal reagálni.

Az IT Help Desk szolgáltatás ezt az űrt hívatott betölteni. Szerződött partnereink minden nap 8:30-tól 17 óráig folyamatosan hívhatják Help Desk munkatársainkat, küldhetnek e-mailt, vagy jelenthetnek be igényt vagy problémát Online ügyfélszolgálatunkon. Munkatársaink a feladat végrehajtását első vonalban igyekeznek megoldani akár azonnal is, amennyiben ez nem lehetséges továbbítják szakértőinknek. Az SLA szerződött partnereink szerződés függően akár 0/24-es ügyeletünket is hívhatják munkaidőn kívül. A feladatok állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk ügyfeleinket elektronikus munkalapokkal, továbbá Online ügyfélszolgálatunk segítségével az adott ügyfél hozzászólhat az általa benyújtott feladathoz, vagy módosíthatja állapotát is. Help Desk munkatársaink folyamatos képzéseken és megbeszéléseken vesznek részt, ahol rendszeresen átadják vagy magukba szívják az ügyfeleinkkel kapcsolatos információkat. Így tudjuk naprakészen tartani az ismereteket, mind szakmai, mind cég specifikus oldalon.

Help Desk szolgáltatásaink minőségét folyamatosan ellenőrizzük és statisztikázzuk. A hívások minőségbiztosítási okokból rögzítésre kerülnek, az eseményeket nyomon követjük, így a reklamációkat soron kívül kivizsgáljuk, és azonnal elbíráljuk. Fontos számunkra, hogy olyan Help Desk szolgáltatást nyújtsunk, mely a piacon egy követhető példát állít fel.

Help Desk elérhetőségeinket az elérhetőség menüpont alatt találja.