Értékesítés

Értékesítés

Bővebb tartalom

Értékesítés

Az Octopus 8 ERP Rendszer a kis- és nagykereskedelem, valamint a szolgálatások számos formáját támogatja változatos, az egyedi igényekhez alkalmazkodó megoldásaival. Az értékesítési folyamatok real-time módon kapcsolhatók bármely B2B és B2C web alapú értékesítési csatornához.

Teljeskörűen támogatja a rendszer például az alábbi speciális értékesítési formákat is:

  • Bizományosi kiszállítások és elszámolások
  • Dropshipping, más nevében kiállított számlák, szállítólevelek
  • "MULTI" áruházláncok (Metro, Tesco, Auchan) elvárásainak való teljes megfelelőség (belistázások, akciók, partner cikkszámok, EDI adatkapcsolat)
  • Használt / értékcsökkent termék értékesítés
  • E-termékek értékesítése digitális kódok kezelésével
  • Eszköz bérbeadás, előjegyzéssel és kaució kezelésével

Különféle szintű automatizmusok segítik a bizonylatok gyors rögzítését, a hozzájuk kötődő adminisztrációs munka hatékonyabb teljesítését.

A modul kiemelkedő sajátossága, hogy az értékesítési folyamatban egy bizonylatból gombnyomásra készíthető az értékesítési folyamat következő lépése ajánlattól a számla készítésig, így gyakorlatilag egyszer elengedő felrögzíteni az értékesítendő termékek listáját.

A modul meghatározó szolgáltatásai

  • Vevői ajánlatok verzió kezeléssel, opcionális és alternatív variációk megjelölésével (pl. helyettesítő vagy hasonló termék ajánlás, alkatrész, tartozék nyilvántartás)
  • Vevői megrendelések fogadása bármely értékesítési csatornán, szükség szerint backorder kezeléssel
  • Manuális és automata foglalás a készletre, vagy akár a szállítótól megrendelt (úton levő) ún. várható beérkezésekre is, kereszt foglalások kezelése a telephelyek között
  • Előlegkezelési folyamat (előlegbekérő, előlegszámla, végszámla automatikus előlegbeszámítással)
  • Egyszerűsített kiskereskedelmi számlarögzítési (vonalkódos) felület
  • Szavatossági idő figyelés mind a készleten lévő termékekre, mind a partnerekre egyedi beállítással
  • Előállítandó termékek átadása a gyártás felé
  • Megrendelés, számla, szállítólevél alapján kikészítési (összeszedési) lista küldése automatikusan a raktárba
  • Automata árazás
  • Tetszőleges szintű és kombinációjú kedvezmény és felárrendszer megvalósítása (akciók, ajándékok, értékesítési csomagok, pontgyűjtés, kupon)
  • XML és EDI adatkapcsolat rendelések fogadásához
  • Különféle fizetőeszközök elfogadása a készpénz mellett, pl. utalványos, bankkártyás, Multipont kártyás, akár vegyes fizetéssel
  • Hitelkeret kezelés és partnertartozások figyelése
  • Értékesítési forgalmi tervek és vevői visszatérítések (bónuszok) kezelése, rendelés teljesítési statisztikák
  • Ügynöki jutalékok számítása