RMA és szerviz

RMA és szerviz

Bővebb tartalom

RMA és szerviz

Az Octopus 8 ERP RMA modulja a szervizben átvett termékek adatainak kezelésére, az azokkal kapcsolatos folyamatok adminisztrálására és nyilvántartására használható. A hibás termékekhez munkalapot lehet létrehozni, amelyen rögzíthetők annak adatai, majd szervizben elvégzett folyamat lépései. Ezek alapján visszakövethető, hogy pontosan mikor, mi történt az érintett munkalap cikkével, illetve ezen folyamat alapján épp milyen szerviz állapotban van az adott termék.

Az integrált adatkezelésnek köszönhetően a munkalapok cikkéhez kapcsolódó bizonylatok azonnal megtekinthetők, illetve a munkalappal kapcsolatos eseményekhez kapcsolódóan új bizonylatok rögzíthetők.

A kialakítandó szervizfolyamat teljes mértékben az adott cég igényeinek megfelelően alakítható ki, utóbb pedig szükség esetén módosítható a cégen belüli változásoknak megfelelően.

  • sorozatszámos és nem sorozatszámos termékek kezelés
  • szabadon kialakítható, többféle cégspecifikus szerviz folyamat
  • párhuzamos, egymástól független vevői és beszállítói folyamat és állapotkezelés
  • integrált adatkezelés, a munkalap cikkével kapcsolatos bizonylatok azonnal megtekinthetőség
  • a szervizhez kapcsolódó tetszőleges számú raktár és készleteinek nyilvántartása, ezen készletek készlettulajdon kezelése
  • a szervizeseményekhez kapcsolódó bizonylatok közvetlen rögzítése (csere, jóváírás, foglalás, alkatrész ki és beszerelés)
  • a munkalappal kapcsolatos alkatrész ki és beszerelés készlet és értékkezelése, díjköteles javítási események és cikkek számlázása
  • szervizállapot és esemény függő cégspecifikus vevő értesítések (e-mail, web)
  • webes szerviz lejelentés és munkalap állapot nyomon követés
  • cégspecifikus vevő és beszállító nyomtatványok kezelése
  • egyedi riportok és jelentések