Keresés:

Hírek

Megjelent a Panda Cloud Email Protection 3.3.0

Megjelent az új Panda Cloud Email Protection. A Panda Cloud család megújult tagja hatékonyan tisztítja meg a vállalati levelezést a spamtől és a vírusoktól, távoli szerverekről nyújtott szolgáltatással.

Megjelent a Panda Security vállalkozások számára készített Panda Cloud Email Protection 3.3.0-s verziója, amely tovább egyszerűsíti a SaaS (Security as a Service) szoftver kezelését egyetlen konzolról.

A 3.3.0-s verzió előrelépése az automatikus felhasználókezelés mellett az SMTP-n és LDAP-on keresztül történő adatszinkronizálás; valamint a logfájlok aszinkron letöltése is lehetővé válik, amellyel jól követhető, hogy a szoftver milyen változtatásokat és akciókat végzett el a leveleken.

A Panda Cloud Email Protection a „Panda Cloud Protection cloud-managed security suite” része; a csomag így teljes védelmet nyújt, hiszen része a Panda Cloud Internet Protection, amely az internetről érkező fenyegetésekkel birkózik meg, és a Panda Cloud Office Protection, amely a munkaállomásokat és szervereket védi.

– Ezzel a megközelítéssel a Panda elöl jár, ami a védelmet illeti – mondta Sándor Zsolt, a Panda Security magyarországi igazgatója. – A vállalatok védelmére alapvetően két irány van: drága hardverekre és szoftverekre való beruházás, vagy a védelem szolgáltatásként való megvásárlása. Az előbbi esetben a vállalkozás nyakába szakad gyakorlatilag minden probléma, a gyorsan amortizálódó hardver cseréjétől kezdve a szoftver frissítésén át egészen a rendszer felügyeletéig. A második eset, és ebbe az irányba halad az IT-biztonságtechnika, egy egyszerű havidíjért cserébe kínált teljeskörű szolgáltatás. A vállalkozás számára ez csak egy kapcsoló: ahelyett, hogy drága hardvert, szoftvert vásárolna, és magas költségért egy szakértőt foglalkoztatna, az egész feladatot outsource-olja az igazán profiknak.

Jelentős ütemben fejlődik a Panda

Az in-the-cloud szolgáltatások előretörése mindenkit meglepett. A piaci előrejelzéseket is meghazudtolta a Panda Cloud Protection termékvonala: az innen érkező bevételek 65%-kal nőttek, annak ellenére, hogy a piaci elemzők lassú növekedést prognosztizáltak erre a szegmensre.