Elkészült a BestByte megújult webáruháza

Elkészült a BestByte megújult webáruháza

A Visionsoft webes csapata nemrég fejezte be a Bestbyte új webáruházát. Az új oldal reszponzív, minden eszközön és felbontáson optimálisan jelenik meg.

Nagyobb felhasználói élménnyel és vásárlásösztönző eszközökkel erősít a BestByte új webáruháza. Az oldal új, nyitott menüstruktúrát kapott több kategória ajánló mellett, köztük a „kiemelt márkáink” részt, ahol a nagy kedvelt gyártók, népszerű termékcsoportokra rendezve kaptak helyet.

A design a 2022-es trendeknek megfelelő, ennek okán a régi menü felépítése megváltozott, nem csak szöveges elemeket lehet beilleszteni a menüsorba, hanem szabadon állítható, képes menü készült a felső és oldalsó sávba. A terméklista tetején és alján termékcsoportonként beállítható 1-1 banner, amelyek HTML képesek és igény szerint használhatók SEO, illetve marketing célokra is.

Az új cikklistába kiemelt szűrők, bannerek, SEO-t támogató szövegek kaptak helyet. A vásárlók cikklistában történő böngészését a termékekről megjelenített, kiemelt adatok is támogatják, amit cikkcsoportonként tudnak állítani az Octopus felhasználók.

Továbbfejlesztett értékesítési csomagként, úgynevezett „csomagvarázsló funkció” lett beépítve, ami a kiválasztott termékhez kapcsolódó árukat ajánl fel, hogy a vásárlók ezek közül is válogathassanak a vásárlás során. Emellett az értékesítési csomag funkció is megjelent, ahol több termék együttes megvásárlásával, azokat csomagba téve kedvezményes áron juthatnak hozzá a felhasználók a termékekhez.

Újfajta kosárműködést vezettünk be, amely így sokkal felhasználóbarátabb, kevesebb a nem lényeges információ és gördülékenyebben tudják kitölteni a vásárlók a kötelező adatokat. A cikkrészletes oldal új kinézetett kapott, bekerült egy termék panel, amelyen a vásárló lefelé görgetés során folyamatosan látja a termék főbb adatait, valamint kosár gombot, vásárlást ösztönző funkcióként.

A termékajánló is modernebb lett, a termékekhez értékelés írható: tetszik, nem tetszik, pontszám és szöveges leírás adható meg. Újdonság, hogy vásárlás után a vevők azonnal értékelhetik a kapott szolgáltatást, 1-5-ig tartó skálán.

Bevezetésre került továbbá a „release funkció”, mivel bizonyos termékeket előbb meg kell jeleníteni a weben, mint hogy kosárba tehetők lennének. Ezt az Octopusban egy külön mezőben lehet beállítani (weben kosárba tehető), ahol dátum és időpont is megadható, amikortól a termék megvehető lesz a weboldalon. Amíg ez az időpont nem jött el, addig a weben folyamatosan mutatjuk visszaszámlálóval a hátralévő időt. Emellett a termékről értesítés kérhető, ha elérhető lesz, így a rendszer teljesen automatikusan tudja értesíteni az adott termék iránt érdeklődő vásárlókat, amikor megvásárolhatják a cikket.

Az oldal kialakításakor a cél az volt, hogy a webshop egy, a modern trendeknek megfelelő köntöst kapjon, illetve támogassa az oldalon való regisztráció nélkül vásárlást és ebben a verzióban is ugyanazt az ügyfélélményt nyújtsa, mint bejelentkezett esetben, hiszen fontos, hogy ne érjen senkit hátrány amiatt, ha regisztráció nélkül akar vásárolni.  Természetesen megmaradtak a regisztráció előnyét képző funkciók is, például: ajándékpontok szerzése és beváltása.

„A tervezett indulás előtt kis félelem és pesszimizmus járt át pár kollégát, ez ezért egy kis árnyékot vetett az véghajrára, de sikerült rácáfolni minden kérdéses pontra. Én személy szerint nagyon örültem és élveztem a közös munkát, a végeredmény pedig több visszajelzés szerint is nagyon jó lett!” - Dombóvári András, BestByte Kft.