HelpDesk rendelkezésre állás változása

HelpDesk rendelkezésre állás változása

Az Octopus 8 ERP HelpDesk ügyfélszolgálat munkanapokon 8:00-17:00 között érhető el!

Több éve visszatérő kérés, hogy a HelpDesk Ügyfélszolgálat elérhetőségét meghosszabbítsuk, előrébb hozzuk. Hiszünk abban, hogy az ügyfélelégedettség javítása sikeresebbé teszi működésünket, ezért reagálva az igényekre és a visszajelzéseket figyelembe véve az Octopus 8 ERP HelpDesk szolgálat elérhetőségét meghosszabbítottuk.

Az eddigi 9:00-17:00 közötti rendelkezésre állás helyett, 2022. július 1-től munkanapokon kollégáink már reggel 8:00-tól fogadják megkereséseiket.

A hatékonyabb és gyorsabb kiszolgálás érdekében a HelpDesk feladatok koordinálását, egyben a csoport vezetését - egyik legtapasztaltabb kollégánk - Juhász Zoltán vette át, mely csoport létszámát ezzel egy időben bővítettük.

Igényeiket továbbra is az alábbi elérhetőségeinken fogadjuk: