Webes csomagok
Bízza ránk webáruháza menedzselését!
Összeszokott fejlesztő és designer csapatunk új webes szolgáltatásainkkal a webáruház kulcsrakész átadása után is támogatást nyújt a webáruház karbantartásában, fejlesztésében.
Csomagjainkat úgy állítottuk össze, hogy az általános és egyedi igényekre is megfelelő szakmai alternatívát tudjunk nyújtani.
és oldalak készítése

A szabadon szerkeszthető HTML oldalak segítségével sokféle egyéni elképzelés megvalósítható. A statikus tartalmak kreatív előállításában nagy segítség, ha rendelkezünk HTML alapismeretekkel. Ha még nem ismeri, megtanítjuk a weboldalak készítésénél és a hírlevelek felépítésénél használt HTML nyelv alapjaira, konkrét elképzelés esetén pedig egyedi szempontok szerint építjük fel a kívánt oldalt.

és landing page-ek készítése

Különösen egy végfelhasználói webáruház esetén nem csak az kiemelten fontos, hogy mit és mennyiért árulunk, hanem az is, hogy bizalmat építsünk a vásárlóban, miközben oldalunkat böngészi. Azt kell éreznie, hogy jó helyen jár, megbízható, szakértő boltban vásárol. Ebben játszik szerepet a megjelenő grafikai anyagok átgondolt, hozzáértő kivitelezése. Egy szép banner, egy ötletes vizuális megoldás vagy az egész oldalon átívelő következetes arculat nagyban képes felépíteni és megtartani ezt a bizalmat, mely így közvetve serkenti az eladásokat.

és támogatás

Hiába bármilyen webes jelenlét is, ha a vásárlók nem találják meg az oldalt a Google, vagy más keresőmotoron keresztül. Ezért az online marketingben kiemelten nagy hangsúlyt kap a keresőoptimalizálás. Mit tegyünk, hogy ránk találjanak? A megfelelő adatok kinyeréséhez több ingyenes Google eszköz is a rendelkezésünkre áll, amiket vétek nem (ki)használni. Valamint magából az Octopus 8 ERP rendszerből is kinyerhetőek fontos webanalitikai adatok. Fontosnak tartjuk, hogy foglalkozzunk ezen eszközök beállításaival és támogatást nyújtsunk alkalmazásukhoz.


A webáruház sikerességét erősíti, ha ismerjük a vásárlóink szokásait. Hogyan és milyen termékekre keresnek az oldalunkra érkezve, illetve a kívánt cikkeket milyen hatékonysággal tudják megtalálni? Megtalálják egyáltalán, vagy más, irreleváns találatot kapnak? A belső kereső hatékonyságnövelése csak némi odafigyelésbe és energia befektetésbe kerül. Mi segítünk a szokások felderítésében és az ezekhez hangolt beállításokban.


Funkiconális auditunk során arra keressük a választ, hogy milyen fejlesztéseket aknáz ki az oldal, és milyen eszközökkel lehetne még bővíteni a tudását. Az egyes aloldalakat és funkciókat részletesen áttekintjük, feltárjuk az esetleges hiányosságokat, adatbázis problémákat és nem használt funkciókat, majd javaslatokat fogalmazunk meg ezek orvoslására.
