Keresés:

Karácsony

2015

Ami jó, azt érdemes megismételni. Ebben a szellemiségben tértünk vissza Galyatetőre, ahol 2011-ben ünnepeltük az év végét.
Az azóta eltelt 4 évben többen lettünk, bővült ügyfélkörünk a jó hangulat viszont megmaradt, amiről a képek is tanúskodnak.

2014

Az eddigi évektől eltérően, idén nem a wellnessben való feltöltődést, hanem az aktív, programokkal teli kikapcsolódást választottuk.

A XIX. század végén épült festői szépségű, több hektár ősparkkal körülhatárolt Forster Vadászkastély látta vendégül csapatunkat. A város zajaitól távol, természetes környezetben, tradicionális ízekkel és szórakoztató programokkal ünnepeltük a közeledő karácsonyt és zártuk az évet.

Érkezés után friss pogácsa és forralt bor várt minket, majd következett egy humoros kvíz játék, melyhez a kérdéseket Villers Péter cégvezetőnk gyűjtötte össze.
A finom vacsorát és a nagysikerű tombolát követően a cég történetében első alkalommal elérkezett a VS Mikulás két segédjével, a krampuszokkal. Mikulásunk miután mindenkit kihívott maga mellé és elmondott egy-egy vicces történtet, jó tanácsok kíséretében finom és egészséges mikuláscsomagokat adott át. Ezek után jött a jól megérdemelt mulatozás, melyet a retro zene és a póker garantált.

2013

2013-ban a bánki Tó-Wellness Hotelt vettük célba.

Az érkezés utáni forralt borozást és sütizést követően a wellness és a masszázs következett. Aki a vacsora előtt inkább a friss levegőn szeretett volna sétálni egy nagyot, Bánk egyik nevezetességét, a gyönyörű kistavat nézhette meg éjszakai fényekben. A vacsora és az évzáró beszéd olykor nosztalgikus máskor kicsit humoros pillanatait követően tánc és hajnalig tartó beszélgetések következtek. A másnapi ebéd előtt egy kis közös séta és pihenés után indultunk vissza, hogy az ünnep további részét, családi körben tölthessük.

2012

2012 decemberében az egész éves munkát egy kétnapos közös wellness hétvégével zártuk le a felsőtárkányi Bambara Hotelben, mely autentikus afrikai hangulatáról és szurikátáiról híres.

Az érkezést és regisztrációt követő forró csokizás után elemlámpás esti sétára indultunk a közeli kistóhoz és szikla kilátóhoz. Akik inkább pihentetőbb programra vágytak a wellness medencéjében fürdőzve készülhettek az esti mulatságra.

Ünnepi fogások és saját kézzel készített asztali dekorációk biztosították a karácsonyi hangulatot. Az estét az első alkalommal megrendezésre kerülő VS Tombola színesítette, ahol hasznos és vicces nyeremények egyaránt gazdára leltek. A programot a minden évben megszervezésre kerülő karaoke parti és hajnalig tartó tánc zárta. Felidéztük a 80-as 90-es évek legnagyobb diszkó slágereit megfűszerezve a mai kedvencekkel.

Másnap ebéd után ugyan fáradtan, de új élményekkel gazdagon szálltunk fel a hazafelé tartó buszra.