Keresés:

Csapatépítők

Paintball

Nincs is jobb, mint levezetni a hétköznapok fáradalmait és feltöltődni egy kis játékkal. Erre a célra support csapatunk a paintballt választotta, ahol 3 órán át különböző terepeken és témákban (zászló szerzés, mindenki mindenki ellen, bázis védés) játékmesterek irányításával élhették át a játék adta izgalmakat.

Disznóvágás

Többször felmerült már ötletként, hogy csinálhatnánk egy céges disznóvágást, hisz kertünk és lelkes csapatunk meglenne hozzá. A céges kert helyett viszont inkább vidékre utaztunk egy két napos programra, ahol profik irányításával próbálhatta ki mindenki a disznóvágás csapatépítő és fárasztó részeit.
Első nap forró dézsás éjszakai fürdőzés és a helyi borok megkóstolása volt soron a kiadós vacsorával karöltve.
Majd másnap hajnalban kezdődött az igaz munka. Lehetőségünk volt részt venni a teljes feldolgozásban egészen a disznó megtisztításától a hurkatöltésen át a darabolásig. Akik kicsit hidegnek találták az időt, bentről egy üvegfalon keresztül nézhették a többieket tevékenykedés közben.

Admin főzés

Mivel az adminisztrációs csapatból mindenki szeret főzni/sütni, egy új ízvilág kipróbálása nem is lehet kérdés. Egy három órás thai főzőtanfolyam keretében megtudtuk, hogyan főzzünk tradicionális Tom Yum levest, marhahúsos Pad Thai-t rizstésztával és egy kis desszert különlegesség, a Mangos sticky rice elkészítését is megismerhettük.

Autóverseny Szimulátorozás

Az Autóverseny Szimulátor Központ után Strike-ot gurítottunk a bowling pályán, majd egy tartalmas vacsorával és beszélgetéssel zártuk az estét.

Szabadulás ismét

A kódok és rejtélyek világa ismét magával ragadta fejlesztő csapatunkat.

Admin túra

Adminisztrációs kollégáink sem maradhat ki az építő programokból, így ősszel - megünnepelve, hogy véglegesítettük új kolléganőnket - elmentünk Dobogókőre, ahol egy éjszakát hagyományos jurta szálláson töltöttünk. Érkezés után teljesítettük a Thirring korút összes kihívását a 2 km-es távon. Meglátogattuk a Siketek Mária kegyhelyét, megmásztuk a Thirring Sziklát, elhaladtunk a Kalmár szikla mellett.

Wakeboard

Egy csütörtöki napon a VS nyári tábor gyerekeivel együtt felkerekedtünk és a Városligeti tavon, a Vajdahunyad vár csodálatos környezetében kipróbáltuk a wakeboardot. Egy profi, ugratókkal felszerelt pályán hódolhattunk új szenvedélyünknek. A vizibicikli szerelmeseinek béreltünk két járművet, amivel az egész tavon tekerhettek, olykor-olykor csobbantak is a termálvizű tóba.

Íjászkodás és Canopy

A support sem maradhat ki, ha csapatépítésről van szó. Irány Visegrád és a Canopy pálya. Két csoportra oszlottunk, párhuzamosan lehetett kipróbálni a hagyományos magyar íjászatot és végigmenni a Canopy pályán. Az első pár csúszás után felbátorodott a csapat és jutott ideje csodálni a gyönyörű tájat. A napot egy ír kocsmában vacsorával zártuk.

Ismét szabadulunk

IT csapatunkkal Egert és környékén vettük célba.

Az egri Exit Pont mágikus pincéjéből keretidőn belül kiszabadulva, a pince összes rejtélyét megfejtve teljesítettük a kihívást. A csapatról készült fotózás után, egy kellemes vacsorát követően meglátogattuk a Demjéni Termál Völgyet, ahol éjszakai fürdőztünk.

Szabadulás

2013 Márciusában ERP fejlesztőink egy szabaduló szobás csapatépítő programon vettek részt négy fős csapatokban.

Két szobát próbáltunk ki; az egyikben egy bombát kellett hatástalanítanunk egy titkos kóddal, a másikban pedig egy különleges széf kinyitása és a benne rejlő hatalmas csillogó gyémánt megszerzése volt a cél. Mindenre egy óránk volt.

A játék annyira jól sikerült, hogy két hét múlva szoba - ezáltal küldetés - cserével megismételtük a programot, amin SharePoint fejlesztő kolléganőnk és HR vezetőnk is részt vett. Mind a két alkalommal sikeresen teljesítettük a feladatot, a gyémántot megszereztük és „épségben” kijutottunk a bombát rejtő szobából.

„Most próbáltam ki először egy ilyen játékot, izgalmas volt! Az idő gyorsabban telt, mint gondoltam volna. Az utolsó 8 percben találtuk meg a kódot.”