Webes referenciáink
Az alábbi listában a teljesség igénye nélkül soroljuk fel néhány ügyfelünket, akiknek az elmúlt években Octopus 8 ERP-hez kapcsolódó webáruházat készítettünk. Ezek között találhatók viszonteladóknak és végfelhasználóknak, valamint hibrid felhasználásra (B2B + B2C) szánt áruházak is. A kereskedelmi szegmenseket illetően is meglehetősen széles területet sikerült elérnünk: papír-írószer, IT-számítástechnika, divat-ruházat, élelmiszer, szerszámok, hobbi, és még továbbiak. Weboldalainkat az utóbbi pár évben szinte már kivétel nélkül teljesen reszponzív felépítéssel készítjük.


2005-ben egyik első webáruházunk volt, amely azóta kétszer is megújult: 2011-ben és 2015-ben. Egyedi funkciója a partnereknek szóló hírfolyam.

2015-ben indult ez a viszonteladó partnereknek szóló weboldal, amely nagyon sok egyedi funkciót tartalmaz: telephelyenkénti pontos készlet megjelenítése, weben történő kiszállítás rögzítése, visszáru felvitele. Mobiltelefonra optimalizált változattal együtt indult el, amely sok, partnerek számára fontos funkciót elérhetővé tesz, és szívesen is használják a viszonteladók.

Az első munkáink között szerepel a Corwell Kft. 2005-ös viszonteladói webáruház fejlesztési projektje, melyet 2011-ben fejlesztettünk tovább. Egyik egyedisége, hogy nagyon sok személyes információ érhető el a honlapon (pl. forgalmi diagram, egyedi szolgáltatások ajánlása). Ha a keresett cikk nincs készleten, akkor már a listában helyettesítő terméket ajánlunk. Lehetőség van zöld termékekre szűrni, és az oldal bármely tartalmában keresni.

A digitális online szaküzlet 2012-ben új integrált webáruházat kapott. A fejlesztés során az oldal funkcionalitása több, a fotótechnikai kiegészítők eladását segítő újdonsággal bővült. Funkcionalitásában egyedivé tette a kiválasztott cikkhez kapcsolódó linkek, gyakran ismételt kérdések megjelenítése és a csomagvarázsló is. Az utóbbi révén egy kiválasztott termékhez, a hozzá kapcsolódó cikkekből álló tetszőleges csomagok ajánlhatóak a vásárlónak. Külön listában láthatók a megfigyelt termékek..

B2B webáruház fejlesztésre kaptunk megrendelést 2009-ben, majd ennek megújítására 2012-ben. Az oldal egyik érdekessége a használt cikkeket tartalmazó úgynevezett piacteres menü, valamint a regisztrációs folyamat.

Első ízben 2008-ban, majd 2011-ben, legutóbb pedig 2020-ban terveztünk viszonteladói webáruházat a Fotocopy Kft.-nek. A kivitelezésnél a telephely választási lehetőségre is figyelmet fordítottunk.

2010-ben készült az első weboldal, amely egyszerre volt a fogyasztók és partnerek kiszolgálására is alkalmas. 2014-ben már külön B2B és B2C webáruházat készítettünk, megújult külsővel és funkciókkal, melyeket a céget bemutató nyitóoldalról lehet elérni. A áruházak egyik újdonsága, hogy már Posta Pontra történő szállítást is lehetett kérni, avagy választani a rácsos és listás cikklista megjelenítés között.

Az oldal első verzióját 2006-ban fejeztük be, majd 2013-ban a piaci igényekhez igazítottuk. A nagykereskedelmi partnerek számára készült webáruházhoz képes termékcsoportos menüt fejlesztettünk. Az új oldalon a cégek saját felhasználóikat tudják kezelni. A weboldal figyelmeztet az ingyenes szállítási limitre, az aznapi szállításig hátralévő időre és alkalmas arra, hogy pdf-ben ajánlatot tudjuk készíteni. Választható opció, hogy egyben vagy részletekben történjen a kiszállítás. Az oldalon partnerközpont érhető el.

A debreceni székhelyű vállalattal a munkaruhák és munkavédelmi felszerelések világában is értékes referenciát gyűjtöttünk.

2015-ben készült el a Meteor Cee Kft. első integrált webáruháza, amely licence termékeket forgalmaz. Mindjárt mobilra optimalizált oldallal is indultak, partnereink közül elsőnként vállalva, hogy vevőik a kezdetektől telefonról is kényelmesen használhatják a weboldalt.

Már jól működő, bejáratott, fogyasztóknak szóló áruházat kellett megújítanunk 2015-ben, ezért különösen figyelni kellett az átálláskor a SEO-ra, árukereső oldalakra, egyéb illesztésekre. Az oldalon hangsúlyosan jelennek meg a felhasználók értékelései, megjegyzései.

Két irodaszer webáruházat is indítottunk 2015-ben, egyet viszonteladó partnereknek, egyet pedig fogyasztók számára. A Pátria Zrt. széles bolthálózata könnyen kereshető a weboldalon, a design méltó a patinás vállalathoz.


A számítástechnikai disztribúciós cég első weboldalát 2009-ben készítettük el, s válaszolva a piaci kihívásokra, 2012-ben megújítottuk. A fejlesztés révén rengeteg új funkció vált elérhetővé a viszonteladó partnerek számára, továbbá olyan egyedi funkciókkal is gazdagodott az áruház, mint a termékek szöveges összehasonlítása vagy a bizományosi készletek online lejelentése, valamint a technikai kifejezéseket magyarázó Kisokos.

A 2013-ban fejlesztett B2C webáruházak közül az első, melyen már regisztráció nélkül is lehet vásárolni. További friss lehetőség volt a vásárlóknak küldött e-számla, melyet webes regisztráció nélkül is le lehet tölteni.

A kor igényeit teljeskörűen kielégítő technikai megoldásokkal felvértezett vásárlói webáruház feltűnő, fiatalos dizájnnal robbant be az idei nyárba.


Első körben 2010-ben, aztán 2012-ben, majd 2019-ben készítettünk webáruházat számukra. A legújabb reinkarnációjában a nagykereskedelmi és a budapesti cégekre specializálódott tevékenységet két, színeiben eltérő al-áruház kezeli. A bejelentkezett felhasználókat számos fejlett funkció és extra szolgáltatás segíti.



Viszonteladó partnereknek szóló webáruházuk 2015-ben készült el, amelyet hamar birtokba vettek a felhasználók. Az oldal több egyedi design megoldást tartalmaz, újszerű működéssel.