Online ügyfélszolgálat

Online ügyfélszolgálat

Ezentúl sokkal aktívabban részt vehet az Önt érintő igények követésében!
Új fejlesztési igény vagy hiba bejelentése: ez a funkció az Online ügyfélszolgálat menüpontban, az oldal jobb felső sarkában található ikonra kattintva érhető el. Ön megadhatja, hogy milyen témával, modullal kapcsolatos a bejelentése, részletes leírást adhat, és mellékleteket tölthet fel.
 
Igényeinek nyomon követése: az igénylistában láthatja, hogy cégünknél milyen ügyei vannak folyamatban, azok hol tartanak stb. Bármelyik igényt megnyithatja, hogy lássa a részleteit, mikor, mi történt az ügyben. A listában pirossal jelezzük azokat az igényeket, amelyeknél az Ön visszajelzésére várunk (ezekre szűrni is lehet). Ön bármelyik igényéhez bármikor hozzáfűzhet megjegyzést, feltölthet hozzá mellékletet, függetlenül attól, hogy azt Ön jelentette be on-line, vagy mi rögzítettük. Ehhez nyissa meg az adott igényt, és a Válaszolok/Hozzászólok gombbal tud eseményt rögzíteni, mellékletet feltölteni.
 
Munkánk eredményéről való visszajelzés: Önt levélben értesítjük, amikor egy fejlesztéssel, javítással elkészültünk, vagy ha egy fejlesztésre ajánlatot adunk. Ilyenkor az adott igény Ügyfél OK-ra vár vagy Megrendelésre vár állapotba kerül, amit pirossal jelzünk a listában. Ezekre az igényekre Ön tud válaszolni, Online ügyfélszolgálatunkon keresztül. Amennyiben 10 napon belül nem kapunk választ, ezeket az igényeket automatikusan lezárjuk.