Több éve visszatérő kérés, hogy a HelpDesk Ügyfélszolgálat elérhetőségét meghosszabbítsuk, előrébb hozzuk. Hiszünk abban, hogy az ügyfélelégedettség javítása sikeresebbé teszi működésünket, ezért reagálva az igényekre és a visszajelzéseket figyelembe véve az Octopus 8 ERP HelpDesk szolgálat elérhetőségét meghosszabbítottuk.
Az eddigi 9:00-17:00 közötti rendelkezésre állás helyett, 2022. július 1-től munkanapokon kollégáink már reggel 8:00-tól fogadják megkereséseiket.
A hatékonyabb és gyorsabb kiszolgálás érdekében a HelpDesk feladatok koordinálását, egyben a csoport vezetését - egyik legtapasztaltabb kollégánk - Juhász Zoltán vette át, mely csoport létszámát ezzel egy időben bővítettük.
Igényeiket továbbra is az alábbi elérhetőségeinken fogadjuk:
- Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül: az alábbi linken,
- e-mail útján: a support@visionsoft.hu címen,
- illetve telefonon: a +36-1-412-2875-ös számon.