Mérőkódok megújult beállítási lehetőségei

Mérőkódok megújult beállítási lehetőségei

A SEO mérőkódok fül lehetőséget nyújt a vásárlók viselkedésének megismerésére, bővebb információk begyűjtésére.

Webáruházak esetében ma már alap követelménynek számít, hogy a vásárlók viselkedéséről, a termékek teljesítményéről minél több információval rendelkezzünk. Az információk birtokában pedig hatékonyan tudjuk célozni a vásárlókat a legújabb online marketing adta eszközök segítségével. Ebben a folyamatban kívánunk segítséget nyújtani a legújabb 4.08.24-es verziószámú Octopus 8 ERP Webáruházak/Módosítás menüpont alatti SEO, mérőkódok felület beállítási lehetőségeivel.

A menüpont már korábban is létezett, megújult felületén egy logikai átcsoportosítás történt a könnyebb kezelhetőség érdekében, valamint megjelentek új beállítási lehetőségek.

Új beállítási lehetőségek:

  • Google Analytics Továbbfejlesztett e-kereskedelem
  • Google Adwords remarketing és dinamikus remarketing
  • Facebook pixel kód és konverzió követés (Google Tag Manager használata nélkül 4 alap esemény mérése)
  • Criteo
  • Olcsóbbat.hu
  • Megbízható bolt

Újdonság még, hogy bizonyos funkciókat lehetővé tettünk Google Tag Manager használatával alkalmazni. Google Tag Manager alkalmazása során szükség van egy úgynevezett Adatréteg töltésére, az egyes funkciók Octopus 8 ERP-n keresztüli beállításával ezt az Adatréteget tölti a webáruház a megfelelő értékekkel.

További részletes leírás a Letöltések/Webáruház anyagok menüpont alatt található.