Értékesítés
Az Octopus 8 ERP Rendszer Értékesítés moduljának alapvető feladata az értékesítési folyamatok teljes értékű leképezése, a szükséges bizonylatok és nyomtatványok elkészítése. A funkció a vevőknek küldött kimenő ajánlatok, bejövő megrendelések, kimenő szállítólevelek-számlák elkészítésére, kezelésére szolgál. Az Octopus 8 ERP egyéb moduljaihoz hasonlóan itt is automatizmusok segítik a bizonylatok gyors rögzítését, a hozzájuk kötődő adminisztrációs munka hatékonyabb teljesítését. A rendszerben belföldre szóló, illetve export árajánlat rögzíthető. Egy-egy ajánlatból több verzió is készíthető néhány kattintással és lehetőség van alternatív, illetve opcionális tételek megadására. A megrendelt cikkekről bejövő megrendelés generálható. A rendszer a megrendelés szintjétől támogatja a valós és várható készletekkel való kalkulációt, az azokra történő foglalásokat
Bejövő megrendelések - Új tételek
Bejövő rendeléseinket gombnyomásra átemelhetjük szállítólevélre /számlára. Lehetőség van különböző bizonylat típusok létrehozására, így el lehet különíteni a belföldi, Uniós, illetve egyéb export értékesítéseinket vagy telephelyenként, üzletenként is csoportosíthatunk. Különböző altípusok létrehozásával készíthető készletet kezelő és nem kezelő számla. Ez esetben szállítólevélre átemeléssel rendezzük a készletmozgást.
Nyílt XML interface-ek és EDI kapcsolatok segítik a rendelések automatizálását. Lehetőség van e-számla kiállítására, elektronikus másodpéldány kötegelt vagy példányonkénti megőrzésére.
Elkészült számla javítására a stornózáson kívül használható az árhelyesbítő, jóváíró, illetve a számlafej helyesbítő funkció is.
Az Octopus 8 ERP Értékesítés modulja támogatja a bizományosi elszámolások alapján történő számlázásokat. Kiskereskedelmi funkcióiban közvetlen árukiadással és pénztárkezeléssel rendelkezik, ahol az utalványos, bankkártyás, Multipont kártyás és vegyes fizetés is támogatott. Telephelyenként paraméterezhető a jogosultsági és bizonylatkezelési rendszer. Az értékesítés folyamatai real-time módon kapcsolhatók bármely B2B és B2C web alapú értékesítési csatornához. Ügyfélkapcsolati és CRM funkcióival hatékonyan támogatja az ügynöki / partnerfelelősi feladatokat. A modul szorosan kapcsolódik még a Beszerzés, Pénzügy, Főkönyv és Raktár részekhez.
A funkció meghatározó szolgáltatásai
Funkcióhoz kapcsolódó lekérdezési lehetőségek
- Menedzsment számára azonnali "Vezetői Információk" biztosítása: szállítói tartozásokról, vevői kintlévőségekről, raktárkészletről, időszaki forgalom és a fedezet összegéről, százalékos mértékéről.
- Ajánlati és rendelési státuszok lekérdezhetők, szűrhetők a képernyőn, illetve a kimutatásokban.
- Ügynöki jutalékok lekérdezése.
- Interneten keresztül partnerlátogatási és CRM információk biztosítása
- Minden kimutatás szűrhető partnercsoportra, tulajdonságtípusokra és fontosabb adatbeviteli mezőkre intervallumban
- Kimutatásokban aktív könyvjelzővel szűrni, keresni lehet.
- Minden lekérdezés közvetlenül is kérhető MS Excel táblázatba, illetve az elkészült riport exportálható bármely Microsoft alkalmazásba.
- Rendelésteljesülési és forgalomelemzési statisztikák készítése.
- OLAP kockák használatának lehetősége
Funkcióhoz kapcsolódó fontosabb kimutatások
Octopus 8 ERP Referenciáinkról a főmenüben található Referenciáink menüpont alatt olvashat bővebben.