Keresés:

Szolgáltatás

ERP és BPR tanácsadás

Egy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése – későbbiekben fejlesztése -során az addig használt üzleti folyamatok alapos átgondolása elengedhetetlen. Legyen szó irányítási vagy work flow rendszerekről, a munkatársak feladatköreiről, a szervezeti struktúráról, vagyis a munkafolyamatok működéséről összességében. Sorra kell venni a problémásabb folyamatokat, majd a felmérést követően összefüggésrendszereket állítunk fel. A folyamat-menedzsmentet helyezzük a fókuszba és segítünk megfogalmazni a folyamatos fejlődés útját és irányát. Részvételünk a vállalati folyamatok felülvizsgálata során végig erős és interaktív. Létrehozzuk a folyamat megközelítésű üzleti rendszereket, közösen átvizsgáljuk a folyamatábrákat és mindenhez határidőt és felelőst rendelünk hozzá.

Az ERP és BPR tanácsadás rávilágíthat az összes régi és elavult munkamódszerre, és ezek újratervezése révén drámai javulás érhető el a korábban kritikus területeken. Mi abban hiszünk, hogy ezen átvizsgálások, bár fáradtságosak, de a befektetett idő és energia sokszorosan megtérül általuk. Az üzleti folyamatok újratervezése révén fejlődést tapasztalhatunk a vállalkozás szolgáltatásainak minőségében- pl. a válaszidő, a kiszolgálás, a gyorsaság és a vevőelégedettség tekintetében, - ez pedig a költségek alakulására is kedvező hatással van. Munkatársaink segítenek abban, hogy folyamatait átszervezze, átgondolja és szívesen adunk tanácsot arról, hogy egyes területeket hogy „jó csinálni”.

Fennállásunk óta több mint 100 partnerünk választott minket, így az utóbbi 15 év rengeteg projekttapasztalatával jelentős tudást tudtunk felhalmozni. Számtalan céget láttunk különböző működéssel, de közös céllal, így amikor még az ügyfelünk nem, gyakran mi már akkor látjuk az esetleg még fel sem merült problémákra is a választ.

A BPR építkezés területei sokfélék lehetnek, a leggyakrabban a következő folyamatátszervezéssel találkozunk.

  1. A kiszállítás kezelése
  2. Raktárlogisztika, tárhelyes raktár kialakítása
  3. Árazás, automatikus árazás, kedvezmény hálózatok rendszere
  4. Vevő kiszolgálás hatékonyságának és gyorsaságának elősegítése
  5. Nem ritkán a könyvelési megszokások is átdolgozásra kerülnek
  6. Kintlévőség kezelés, behajtási események kezelése
  7. Szállítói rendelések rendszerezése, az állapot figyelése
  8. Szerviz folyamatok optimalizálása
  9. Webes integráció
  10. Cash flow kezelés
  11. Ügyfélkapcsolatok nyilvántartása, események kezelése
  12. Vezetői információk, kimutatások, kontroling