Keresés:

Octopus 8 ERP

Integrált Vállalatirányítási Rendszer

Az 1998 óta rendelkezésre álló Paradox alapú rendszerre építve cégünk 2000 végére készítette el az Octopus 8 ERP rendszer Microsoft SQL Server adatbáziskezelőt használó változatát. A felhasználói igények alapján 2003-tól kezdődött meg a program internet alapú moduljainak fejlesztése.

Az Octopus 8 ERP rendszer egységes redundancia mentes adatbázist használ, a rendszer moduljai ezzel az egy közös adatbázissal dolgoznak. Nincsenek inkonzisztens adathalmazok, nincs szükség az egyes funkciókat ellátó modulok között külön adatátvitelre, vagy feladásra. A rendszerben az integráció egyrészt a különböző alkalmazási területek (pl. értékesítés, pénzügy, készlet-gazdálkodás) integrált együttműködését is jelenti, másrészt a területileg, szervezetileg elkülönülő felhasználó csoportok adatainak egységes kezelését is. A program egyszerre biztosítja a vállalat egységes információ igényét és a szervezeti egységek önálló gazdálkodását.

Az Octopus 8 ERP rendszer moduláris felépítésű az egyes funkciók között szinkronban vannak a beviteli képernyők, az általános akciógombok használata megegyezik. A rendszer tervezésekor és fejlesztésekor betartottuk a Microsoft által előírt billentyűakció szabványokat, amelyek lehetővé teszik a programok kezelésének könnyebb elsajátítását. Az Octopus 8 ERP mindezek ellenére nem a „gyári Microsoft” menü rendszert alkalmazza, hanem egyedileg kialakított menüt, lehetővé téve a korlátlan navigálást, illetve azt, hogy meghatározott felhasználói igény esetén a menürendszer alakítható legyen.

Alaprendszeri működés

Az Octopus 8 ERP rendszer egy úgynevezett Alaprendszeren (Alap modulon) fut. Az alaprendszer egyben tartalmazza a teljes programleíró adatbázist, az egyedi helyi működést biztosító eszközöket, a jogosultsági rendszert és a külső adatkapcsolati interfészeket is. A vállalatirányítási rendszer legnagyobb előnyének annak egységességét tekintjük. Ez azt jelenti, hogy valamennyi ügyfelünknél azonos alaprendszeren működő Octopus 8 verzió fut, így a folyamatos fejlesztések eredményeként (például) egy számviteli szolgáltató által javasolt fejlesztés verzióváltás után megjelenhet egy kereskedelmi cégnél is.

Az ilyen fajta integrációt hívhatjuk "intelligencia konzervnek" is, hisz a programban sok felhasználó, sok jó tapasztalata koncentrálódik. Mégis sok esetben a használhatóság szem előtt tartása miatt szükségesek az egyedi paraméterezésen túlmutató beállítások is. Ilyenek lehetnek például egyes képernyő mezők letiltása, átnevezése, vagy valamilyen alapérték adattal történő kitöltése. Ezeket az egyedi cégspecifikus beállításokat közvetlenül a felhasználónál az Alaprendszeren keresztül lehet elvégezni.

Az Octopus 8 ERP rendszer képes párhuzamosan több vállalkozás több telephelyének kezelésére. Az alaprendszer feladata, hogy a felhasználói felületen integrálja és jogosítsa a különböző vállalkozások adatbázisait.

OCTOPUS 8 ERP Integrált Vállalatirányítási Rendszer modulja

OCTOPUS 8 ERP Alaprendszer Octopus 8 futtatói és jogosultsági keretmodul
Értékesítés Értékesítési modul
Beszerzés Beszerzés és rendeléstámogató modul
Beszerzés tervezés Forecastot számoló és rendelés optimalizáló modul
Raktár Raktár nyilvántartási modul
Raktár RF+ Tárhelyes raktári és mobil eszközök vezérlő modul
Pénzügy Pénzügyi és folyószámla modul
Főkönyv Számviteli szintetikus modul
Tárgyi eszköz Befektetett és kis értékű eszközök modul
E-számla Elektronikus számlaküldési és fogadási modul
Gyártás Gyártástámogatási modul
CRM Partnerkapcsolati és folyamatkezelő modul
RMA/Szerviz Garanciális és szerviz modul
Szállítás Logisztikai és járattámogatási modul
Iktató Iktató és igazolási folyamat modul
Szerződés Szerződés nyilvántartási modul
E-kereskedelem B2B és B2C internet áruházi modul
VIR Kontrolling és információs modul
OLAP Közvetlen Excel függvénytár és OLAP döntés kockák
Intranet és SharePoint Portál rendszer Belső folyamatokat támogató intranetes modul

Octopus 8 ERP Referenciáinkról a főmenüben található Referenciáink menüpont alatt olvashat bővebben.