Keresés:

Octopus 8 ERP

CRM és partnerkapcsolatok

Az Octopus 8 ERP CRM (Customer Relationship Management) modulja alapvetően két fő témakörre bontható:

  • CRM adatlap: partnerekhez vagy ügyintézőkhöz egyedileg szerkesztett adatlapok, illetve
  • CRM ügyletek: a modul tetszőleges folyamatok indítására, kezelésére és statisztikázására szolgál. A CRM modul bevezetése alatt feltérképezzük a legtöbb partnereinkkel kapcsolatos folyamatot és azok nyomon követésére felépítünk egy testreszabott CRM folyamatkezelő rendszert.

CRM adatlap partnerekre és ügyintézőkre

Az adatlap segítségével tetszőleges mezők definiálhatók a partnerekre és az ügyintézőkre, melyek szabadon tölthetőek. Az adatok egyedileg paraméterezhetők, lehetnek:

  • Szám
  • Dátum
  • Listából választó
  • Listából többet választó
  • Egyéb mezők

Segítségükkel a partnereink bármilyen szűrését el lehet végezni. Ez pl. akkor is hasznos, ha egy adott tulajdonságcsoportú partnererrel/partnerekkel akarunk ügyletet indítani vagy adatot lekérni. Nagy mennyiségű adatok esetén ezeket a mezőket lehet excelből is tölteni.


Egy tetszőlegesen összeállított CRM adatlap

CRM Ügyletek

Vállalkozásunkban jelenleg is működő vagy akár teljesen új folyamatokat lehet lemodellezni a modulban. Ügyletek segítségével nyomon követhetők például számlákkal kapcsolatos ügyintézések (reklamációk) vagy partnerekkel folytatott tárgyalássorozatok lépései. A különböző ügyletekkel folyamatokat indíthatunk, melyekhez más-más állomásokat állíthatunk be. Ezek megfelelő alapot szolgáltatnak arra, hogy további intézkedéseket végezzünk az adott partnerrel. Az ügyletekhez felelőst és határidőt tudunk rendelni. Lehet őket továbbá tömegesen generálni vagy weben megjeleníteni is.

Ügyleteket indíthatunk kimenő és bejövő számlákra, illetve partnerre vagy ügyintézőre is.


Ügylet leírása és a hozzá kapcsolódó események

Az adott folyamatok felépítésekor az egyes állapotokhoz új felelősöket tudunk megadni. Munkatársaink így a CRM ügyletek listakezelőben láthatják, hogy milyen elvégzendő feladatok várnak rájuk, illetve a vezetőség számára is egy lehetőség, hogy nyomon tudják követni az ügyleteket.

Fontos, hogy az ügyleteknek olyan záró állapotai legyenek, melyek segítségével elemezni lehessen, hány ügylet futott le egy adott időszakban és információt kaphassunk arról is, hogy ezek milyen arányban fejeződtek be a különböző végállapotban.
Az eredményeket felhasználva akár újabb ügyleteket is indíthatunk. Nemcsak az ügyleteknek, hanem az ügylet típusoknak is beállíthatók felelősök, akár többnek is adható ugyanaz a személy, aki rendszeresen elemzi és értékeli a folyamat hatékonyságát és javít rajta, ha kell.

Milyen dolgokat érdemes CRM-ben kezelni?

  • Vevői reklamációkezelés
  • Új vevők kezelése
  • Elmenő vevők, csökkenő vevők
  • Visszaeső vevők
  • Akciós csomag/lehetőség/promóciós megkeresés
  • Elveszett, hiányos csomag

Octopus 8 CRM + Outlook = Outlook Ticketing

Az Octopus 8 CRM modul új kiegészítőjeként megjelent az Outlook Ticketing. Mivel a munkavégzés nagy része a Microsoft Outlook levelezőrendszerén keresztül zajlik, ezért nagy segítséget jelenthet, ha a levelezésből a CRM folyamatok egyből elindíthatók. A Ticketing rendszer az Outlookhoz kapcsolható és az e-mailen érkező igények akár CRM adatokkal is kiegészíthetők közvetlenül a levelező rendszerben. Lehetőség van az ügy felelősét kijelölni, az ügy állapotát nyomon követni és figyelni az aktuális határidőre.


Outlook Ticketing

Octopus 8 ERP Referenciáinkról a főmenüben található Referenciáink menüpont alatt olvashat bővebben.