Egészítse ki ügyfeleinek e-mailen érkező igényeit CRM adatokkal közvetlenül az Outlookban. Jelölje ki az ügy felelősét, kövesse nyomon állapotát, figyelje az aktuális határidőt.
Mit tud az Outlook Ticket, amit a CRM modul nem tudott eddig?
- A feladó (vagy címzett) e-mail címéből az Octopus 8 ERP-ben rögzített partner ügyintéző e-mail címe alapján felkínálja a partner és partner ügyintéző adatokat új ügylet rögzítésekor.
Ha a domain név alapján csak hasonló e-mail címeket talál, akkor is megajánlja a partnert, és lehetőség van új ügyintézőt rögzíteni. - Mellékletként csatolja a teljes e-mailt a CRM ügylethez, a levél szövegét bemásolja az ügylet eseményének leírásába.
- A levél tárgyában megadott TicketID alapján automatikusan rögzíti a CRM ügylethez a válaszlevelet.
- Felismeri, ha több címzett közül valaki már berögzítette a kapott e-mailt.
- Az ügylet eseményen beállítható, hogy nem publikus, így belső megjegyzést is hozzá lehet fűzni a CRM ügylethez.
Mi az, amit továbbra is csak az Octopus 8 ERP-ben lehet végezni?
- Listázni, szűrni a folyamatban lévő ügyeket
- Új partnert rögzíteni, partner és ügyintéző adatokat módosítani
- Partner adatlapot nyomtatni
- Feliratkozni/leiratkozni egy ügyleten
Jelenleg csak belső hálózatban érhető el Outlookból a CRM modul, hálózaton kívül átvált az Outlook Ticket modul kapcsolat nélküli módra. Tervezzük a modul bővítését naptárbejegyzések beküldésével, Sharepoint kapcsolat kialakításával, mobil eléréssel.
A 4.07.36-os verziótól kérhető a CRM új kiegészítő moduljának telepítése, kérjük igényét jelezze a marketing@visionsoft.hu e-mail címen.