Octopus 8 CRM + Outlook = Outlook Ticket

Octopus 8 CRM + Outlook = Outlook Ticket

Új kiegészítő modul készült az Octopus 8 CRM-hez! Az e-mailen érkező igényeket már közvetlenül az Outlookban tudja CRM adatokkal bővíteni.

Egészítse ki ügyfeleinek e-mailen érkező igényeit CRM adatokkal közvetlenül az Outlookban. Jelölje ki az ügy felelősét, kövesse nyomon állapotát, figyelje az aktuális határidőt.

Mit tud az Outlook Ticket, amit a CRM modul nem tudott eddig?

  • A feladó (vagy címzett) e-mail címéből az Octopus 8 ERP-ben rögzített partner ügyintéző e-mail címe alapján felkínálja a partner és partner ügyintéző adatokat új ügylet rögzítésekor.
    Ha a domain név alapján csak hasonló e-mail címeket talál, akkor is megajánlja a partnert, és lehetőség van új ügyintézőt rögzíteni.
  • Mellékletként csatolja a teljes e-mailt a CRM ügylethez, a levél szövegét bemásolja az ügylet eseményének leírásába.
  • A levél tárgyában megadott TicketID alapján automatikusan rögzíti a CRM ügylethez a válaszlevelet.
  • Felismeri, ha több címzett közül valaki már berögzítette a kapott e-mailt.
  • Az ügylet eseményen beállítható, hogy nem publikus, így belső megjegyzést is hozzá lehet fűzni a CRM ügylethez.

Mi az, amit továbbra is csak az Octopus 8 ERP-ben lehet végezni?

  • Listázni, szűrni a folyamatban lévő ügyeket
  • Új partnert rögzíteni, partner és ügyintéző adatokat módosítani
  • Partner adatlapot nyomtatni
  • Feliratkozni/leiratkozni egy ügyleten

Jelenleg csak belső hálózatban érhető el Outlookból a CRM modul, hálózaton kívül átvált az Outlook Ticket modul kapcsolat nélküli módra. Tervezzük a modul bővítését naptárbejegyzések beküldésével, Sharepoint kapcsolat kialakításával, mobil eléréssel.

A 4.07.36-os verziótól kérhető a CRM új kiegészítő moduljának telepítése, kérjük igényét jelezze a marketing@visionsoft.hu e-mail címen.