Az Octopus 8 programban szervezeti egységeket definiálhatunk, melybe tetszőlegesen csoportosíthatunk felhasználókat. A 4.07.13 verziótól kezdve már három modulban használható a felhasználóknak ez a fajta csoportosítása.
A CRM-ben és a Trackerben hasonlóan működik, ahol a felhasználó nemcsak a számára kiosztott ügyleteket látja, hanem a szervezeti egysége alá tartozó, még ki nem osztott ügyleteket is. Ezeket a (külön színnel jelölt) közös ügyleteket bárki magához veheti egy gombnyomásra. Visszafelé is működik, tehát a saját igényeket is egyszerűen közössé lehet tenni.
A Hírfolyamban egy előre definiált figyelmeztetést, illetve egy ad- hoc üzenetet is címezhetünk egy szervezeti egységnek. Ebben az esetben a szervezeti egység összes tagjánál megjelenik a hír.
Az új funkció eléréséhez a rendszerben verzióváltásra lesz szükség, melyet a már ismert support@visionsoft.hu e-mail címen kérhetnek.