OC8 fejlesztések – hírek 2022/Q3

OC8 fejlesztések – hírek 2022/Q3

Nagyobb fejlesztésink az Octopus 8 ERP 05.01.37 verziójában.

TR 196584 Ajánlati cikkek: Vásárlás alapján kedvezményes ajánlat 
A fejlesztés célja az volt, hogy az egy bizonylaton belül vásárolt cikkek után lehessen választható módon kedvezményes áron terméket vásárolni vagy ingyen kapni, valamilyen feltételrendszer alapján, például olyan akcióban, ha kettőt fizet, akkor a harmadikat féláron kapja. Fontos szempont volt továbbá, hogy nem kötelező élni a kedvezménnyel és akár több termékből is választhat a vásárló, illetve, ha a bizonylaton bizonyos cikkek együtt szerepelnek, akkor a vevő választhasson a cikkek közül, melyik darabot kapja olcsóbban. 
Megadható továbbá egy opcióban az is, hogy ha a feltételt többször teljesítjük, akkor a kedvezményes termékre is jogosultak vagyunk-e többszörösen vagy sem, például, ha három termékre jár egy kedvezményes, akkor hatra kettő, de egyúttal le is állítható ez a kedvezmény, ha egy másik kedvezményt már megkapott az adott vevő.

TR 189421 ESD fejlesztés: Digitális kódok kezelése funkció
Az Octopus 8 ERP Rendszerben lehetőség van különféle szoftverek és játékok elektronikus licenszeinek azonnali értékesítésére az ügyfél saját, külső adatkapcsolati megoldásain keresztül. Mivel a számlázás pillanatában kérjük le a kódot, így nincs készlethalmozás a továbbiakban.

TR 192814 Kit és tapadó cikkek kezelése: Virtuális cikk
Virtuális cikkek használata esetén a vevő a virtuális cikket vásárolja vagy rendeli meg, de készletről a részegységeket kapja meg, például egy mosogató szett vagy egy olyan bútor szett, ami több részből áll. Virtuális cikkek kezelésekor az alaptermék a hozzá tartozó termékekkel együtt kell, hogy lekerüljön a készletről. A vevői/szállítói rendeléseken, szállítóleveleken, számlákon, illetve kikészítéseken és raktárközi bizonylatokon is képesek vagyunk ezen termékeket együttesen kezelni. A virtuális cikk, bár fizikailag nem létezik a raktárban, de speciális módon kezeljük azok készletét, egy „virtuális raktár” funkcióval. Webes rendelésnél figyelembe vesszük a készletek adatait és csak olyan virtuális cikket jelenítünk meg és engedünk a kosárba tenni, aminek minden eleme szabad készleten van. 

TR 201402 EDI kimenő megrendelés visszaigazolás feldolgozása
A most fejlesztett funkcióval, a szállítók felé küldött kimenő megrendelésekre automatizáltan fel tudjuk dolgozni a beszállító által EDI formátumban küldött rendelés visszaigazolásokat is.

TR 197906 Sprinter - Octopus integráció 
2022.03.31-ével a Lapker csoport tagjaként működő Sprinter futárszolgálat a PickPackPont fuvarozási módoknál megváltoztatta az adatkapcsolatot, átállt API-ra, ezért módosítani kellett a mostani működést az Octopus 8 ERP rendszerben. A továbbiakban visszárut is tudunk kezelni, csomagcsere esetén pedig „virtuális csomag” készül, ami azt jelenti, hogy a csomag csak az adatküldés során kerül képzésre. A csomagcserés csomagszám, a fizikailag létrejött első kimenő csomag azonosítója lesz, kiegészítve egy "R" betűvel.