Keresés:

Octopus 8 ERP

RMA

Az Octopus 8 RMA moduljában a saját értékesítések garanciális és garancia időn túli felülvizsgálati és javítási tevékenységei követhetőek. A visszaérkezett termékeket a program gyári szám alapján (pl. vonalkódról), vagy számla/szállítólevélről azonosítani képes. A szervizben dolgozóknak már a felvételkor azonnali visszajelzés érkezik a termék előéletéről, garanciális adatairól és a kapcsolódó bizonylatokról (számla, garancialevél, stb..). A szerviz események folyamatkezelői szemléletben rögzíthetőek, tetszőlegesen bővíthetőek. Egy-egy eseményhez automatikus értesítések kapcsolhatók (pl. e-mail küldése a szervizállapot változásairól). Az RMA modul közvetlen kapcsolatban áll az Octopus 8 Raktár és értékesítés moduljával, így a szervizben felhasznált, beépített alkatrészek készletkezelése, számlázása azonnal megtörténhet. A modul külön folyamati szálként vezeti a vevői és a beszállítói ügyintézést. Tehát megoldható, hogy míg a vevő részére azonnal cseréljük, vagy jóváírjuk az eszközt, addig a beszállítói oldalon későbbi egyedi, vagy csoportos ügyintézés történik. A garanciakezelő programban az események láncolata végigkövethető, így nem veszik el az információ olyan esetekben sem, amikor ’A’ termék helyett kapja ’B’ terméket, majd helyette ’C’ terméket. A rendszer ilyenkor is képes ’C’- terméket összekötni ’A’ termékkel és statisztikákban kimutatni.

Szerviz, munkalapos tevékenységek

A funkció az Octopus 8 Szerződés modullal együtt teljes mértékben képes az egyedi és az átalánydíjas szerviz és szolgáltatási tevékenységek nyilvántartására és vezetésére. A Tracker funkcióban lehetőség van folyamatvezérelt események rögzítésére, az azokhoz kapcsolódó idő és költségráfordítások felvitelére. A program kezeli az egy-egy feladatra ajánlott, vagy tervezett munkadíjat és ezeket a számlázásoknál (Szerződés modul esetén) figyelembe is veszi.

Octopus 8 ERP Referenciáinkról a főmenüben található Referenciáink menüpont alatt olvashat bővebben.