Keresés:

Hírek

Pályázat infokommunikációs fejlesztésekre

Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztések és felhőalapú online üzleti szolgáltatások támogatása

Pályázat infokomunikációs fejlesztésekre

2016 második felére várható az infokommunikációs fejlesztéseket és a felhőalapú online üzleti szolgáltatások alkalmazását támogató felhívás, melyet egészen biztosan sok hazai vállalkozás tűkön ülve vár. Nem csoda a nagy érdeklődés, hiszen több mint 3 éve nem volt a vállalkozásoknak lehetőségük ilyen irányú fejlesztéseikhez támogatást igényelni. A pályázat több elemében is megújul a korábbi vállalati folyamatmenedzsment támogatására szolgáló GOP pályázattípusokhoz képest, ezeket a változásokat foglaltuk most össze rövid bejegyzésünkben.

A GINOP 3.2.2 pályázati konstrukció alapvető célja, hogy lehetőséget biztosítson a vállalkozások számára elavult eszközeik, hardver és szoftver parkjuk komplett cseréjére, illetve korszerűsítésére.
A pályázat keretében várhatóan pályázni lehet majd külön is bármelyik fejlesztés típussal (saját szoftver és bérelt szolgáltatás), de azok kombinálásaként előálló hibrid megoldásokkal is.

Szintén új elemként jelenik majd meg az eddigi gyakorlathoz képest, hogy a konstrukció keretében kombinált formában nyílik lehetőség vissza nem térítendő támogatás és visszatérítendő támogatás (kamatmentes hitel) igénylésére.

Milyen rendszerekre és megoldásokra lehet pályázni?

Az alábbi funkcionális területek bevezetése lehet a pályázat célja:

  • Vállalati CRM, értékesítés terület;
  • Gyártási terület;
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés;
  • Kontrolling és döntéstámogatás;
  • Beszerzés, logisztikai terület;
  • Táv- és csoportmunka támogatás;
  • Pénzügyi, számviteli terület;
  • Internetes értékesítés (Vállalati webáruház);
  • Internetes megjelenés (Vállalati portál);
  • Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó megoldás;
  • Munkafolyamat-irányítási (workflow) megoldás;
  • Elektronikus iratkezelési megoldás;
  • Tudásmenedzsment specializált megoldás;
  • Térinformatikai és földrajzi információs (GIS) specializált megoldás;
  • RFID technológiát alkalmazó specializált megoldás;
  • Online (elektronikus) fizetési megoldás;
  • Szolgáltatásmenedzsment.

Hatékonyságnövelés – éven belüli megtérülés

Egy jól kialakított, átgondolt IT infrastruktúra (hardver és szoftver) 15-45%-al képes növelni egy cég folyamatainak hatékonyságát 3-7 évente (iparág függő). Ez azt jelenti, ha egy vállalkozás rendszerei 3-5 évesek, akkor biztosan piaci hátrányban van azokkal a konkurensekkel szemben, akik fejlesztenek és ugyanazt a tevékenységet kevesebb élőmunkával és/vagy nagyobb árréssel képesek elvégezni.

A korszerűsített rendszerek 6-24 hónapos megtérüléssel is kecsegtetnek.

Forrás: A Vanessia Kft. weboldala
A Vision-Software Kft. 2004 óta ápol sikeres együttműködést a Vanessia Magyarország Pályázatkészítő és Projektmenedzsment Kft.-vel. Együttműködésünkről bővebben a pályázati tanácsadás menüpont alatt lehet olvasni.