A HABI Kft. összes telephelyén bevezetésre került az Octopus 8 ERP integrált raktárkezelő modulja. Múlt hét végén a pécsi üzlet átállásával végleg lezárult az a nagyszabású projekt, amelynek célja a hatékonyabb és átláthatóbb raktári működés biztosítása volt.
A projekt 2022 márciusában indult és idén márciusra sikerült az összes, azaz mind a 25 egységet tárhelyes készletnyilvántartásra és RF-es (rádiófrekvenciás) raktári folyamatokra optimalizálni.
Az első telephely a nyíregyházi volt, amely még személyes jelenléttel állt át, később a HABI szakmai támogatásának köszönhetően az átállások már távolról is ugyanolyan hatékonyan zajlottak. Ennek eredményeként nem volt szükség arra, hogy minden egyes telephelyre személyesen kiutazzunk, így a bevezetés sokkal gördülékenyebbé vált.
A HABI telephelyein korábban nem alkalmaztak adatgyűjtő eszközöket, nem használták ki teljes mértékben az Octopus 8 ERP-ben rejlő lehetőségeket. A tárhelyes raktár bevezetése jelentős előnyökkel jár számukra. Az új rendszer révén:
- Gyorsabbá és pontosabbá vált a készletkezelés – a termékek pontos helye azonnal elérhető az Octopus 8 ERP rendszerben.
- Hatékonyabb lett a raktári munka – az RF eszközök segítségével a dolgozók kevesebb hibával, gyorsabban tudják kezelni a készleteket.
- Csökkentek az adminisztratív terhek – a manuális készletellenőrzések helyett a rendszer valós időben, naprakész adatokat biztosít.
- Javult a vásárlók kiszolgálása – a pontosabb készletkezelés miatt az ügyfelek gyorsabban és megbízhatóbban kapják meg a kívánt termékeket.
Bár a projekt kezdetén még távolinak tűnt a befejezés, az utóbbi hónapokban szinte minden hétre jutott egy-egy átállás. Most, hogy az utolsó telephely is sikeresen csatlakozott a rendszerhez, a HABI Kft. egy modern, hatékony raktárkezelési struktúrával működhet tovább. Köszönjük minden résztvevőnek a kitartó munkát!
A projekt felelősei: Marosy Ákos és Gombos Péter (HABI), Oroszi-Kálovics Katalin, Szántay György és Éhmann Ádám (VS Raktár Team)