Elkészült az Office Depot integrált webáruháza

Elkészült az Office Depot integrált webáruháza

A felhasználói élmény javítása és a gyorsabb böngészés volt a fejlesztés célja.

Webes csapatunk legújabb fejlesztése az Office Depot megújult webáruháza, amely számos előnyt kínál, mind az üzemeltetői, mind pedig felhasználói oldalon.

  • Integráltság az Octopus 8 ERP rendszerrel
  • Egyszerűbb és hatékonyabb kezelőfelület
  • Vásárlói igények azonnali nyomon követése
  • Gyorsabb böngészés, jobb felhasználói élmény

Miért előnyösebb egy integrált webáruház? Integrált webáruházaink minden adatát az Octopus 8 ERP szolgáltatja, az adatok valós időben frissülnek, így mindig naprakész információk állnak rendelkezésre. Octopus 8 ERP-n belül könnyen kezelhetők és karbantarthatók pl. a rendelések, a partner adatok, a kedvezmények, a menüpontok és a design elemek. Összességében az integrált rendszer javítja az ügyfélélményt, csökkenti a hibalehetőségeket, növeli a hatékonyságot, gyors és egységes adatkezelést tesz lehetővé.