Megújult az eBolt webáruháza

Megújult az eBolt webáruháza

A modern design és a felhasználóbarát felület mellett, számos vásárlókat támogató funkció került kialakításra.

Webes csapatunk segítségével nemrég teljesen megújult az eBolt.hu webáruház, amely reszponzív kialakítású lett, így minden felhasználó számára optimális élményt nyújt. Az új oldal struktúrája logikus és könnyen érthető. Egyedi URL-ek beállítására van lehetőségük, a cikklistákat egyedi meta adatokkal, leírásokkal tölthetik fel, így a weboldal a Google által támasztott elvárásrendszernek is meg tud felelni.

Elvárás volt a modern design és a felhasználóbarát kialakítás, illetve a lehetőség, hogy személyre szabott termékajánlatokat és kiemelt promóciókat tudjanak biztosítani vásárlóiknak. Az új webáruházban lehetőség van egyszeri vásárlókat és visszatérő partnereket egyaránt kiszolgálni. A regisztráció elősegítésére flotta és VIP kedvezményrendszert vezettünk be, a regisztráció során felhasználónévvel belépve vagy promóciós kód megadásával kaphatnak a visszatérő vásárlók egyedi kedvezményeket, sőt egy partner bekerülhet több kedvezmény kategóriába is. Ez a funkció csak regisztrált felhasználóknak érhető el, regisztráció nélküli vásárlás esetén nem. Célja, hogy a visszatérő vásárlók száma nőjön, viszont meghagytuk a lehetőséget, hogy lehessen vendégként is vásárolni.

Az egyedi termékpaletta miatt bevezetésre került két új funkció. Az egyik, a kellékanyag kereső, amelynek segítségével a felhasználóknak lehetősége van az oldalon elérhető kiegészítő termékekben szűrni, még akkor is, ha nem érhető el maga az alap termék, viszont, ha beírja, hogy milyen kávéfőző márkához és típushoz keresi az adott kiegészítőt, akkor a rendszer automatikusan felajánlja a webshopban elérhető összes hozzá passzoló kiegészítő terméket. A másik újdonság a csomagvarázsló, amely funkció segítségével a vevők a termék részletes oldalon be tudják pipálni, hogy milyen termékeket szeretnének tartozékként a fő termék mellé vásárolni, így egyben tudják beszerezni pl.: egy mosogatógép mellé a tartozékokat is. A csomagvarázsló használatával akár kedvezményes árat is meg tudunk ajánlani a felhasználóknak.

Új funkció továbbá a szöveges összehasonlítás, amellyel termékcsaládokat tudnak összefogni és együtt ajánlani a termék részletes oldalon. A funkció lényege, hogy olyan termékeket ajánljunk egy adott cikk oldalán, amelyek csak néhány attribútumukban térnek el egymástól, pl.: szín vagy teljesítmény. Az így megjelenített termékek előnyeit és hátrányait külön ki tudjuk emelni a cikk oldalon, így tájékoztatva a vásárlókat, hogy milyen hasonló cikkek érhetők el a webáruházban.

A mostani gazdasági helyzetre való tekintettel az online fizetés OTP és Cofidis hitellel is lehetséges, ehhez integráltunk egy hiteligénylő felületet. A beépített hitelkalkulátort használva, a termékeket ezzel is a kosárba tehetik a felhasználók.

Egy másik új funkció, a TOP 3 szűrő segítségével termékcsoportonként monitorozzuk, hogy a felhasználók mely szűréseket használják leggyakrabban és ezeket automatikusan, egy kiemelt helyen jelenítjük meg, figyelemfelkeltő designnal. A Top termékek kiemelésére is lehetőség van, az adott cikkcsoportban legtöbbet eladott termékeket automatikusan megjelenítjük minden terméklistán, egy külön blokkban. 

A cikkek egyedi jelölését is biztosítottuk az eBolt számára, Octopus 8 ERP-ben beállítható, hogy mely termék, milyen taggel legyen ellátva a webáruházban. A címke szövege és színe is szabadon megadható, így egy-egy marketing kampányban és/vagy gyártói programban részt vevő cikk jelölése hatékonyan menedzselhető az új áruházban.