Festék 96 Kft. Octopus 8 ERP és webáruház bevezetés

Festék 96 Kft. Octopus 8 ERP és webáruház bevezetés

Az elmúlt hónapokban mindkét fél sok munkát és energiát fordított arra, hogy az új program és az integrált webáruház a cég központjában és hat külső terephelyén sikeresen elindulhasson.

A Festék 96 Kft. festék szakipari anyagok, tisztítószerek és papíráruk kis- és nagykereskedelmével foglalkozik. A miskolci Fonoda úton található 2000m2-es nagykereskedelmi telephelyen és raktárban közel 5000 féle árucikket tartanak készleten, mellette hat további kiskereskedelmi telephellyel is rendelkezik.

A cégnek eddig nem volt egységes és integrált ügyviteli rendszere, régi (még DOS alapú) technológiát használtak, így a projekt fő célja volt, hogy a teljes működést egyben és valós időben láthassák, egyben integrált folyamatokat alakíthassanak ki, amely optimalizálja a több telephelyes készletgazdálkodást, ezzel egységes árazási- és kedvezményrendszert vezethessenek be. További elvárás volt a projekttel szemben, hogy mindenképp kerüljön kialakításra egy új és modern webáruházi megoldás is.

A bevezetés során integrálásra kerültek a kereskedelmi, a logisztikai, valamint a pénzügyi folyamatok. A központi raktárban tárhelyes működést és mobil adatgyűjtős szedést vezettünk be.

A Festék 96 Kft. webáruházként eddig egy külső sablonáruházat üzemeltetett. A projekt részeként most már integrált webes megoldásokat használnak, aminek eredményeként, minden webes funkciót és elemet az Octopus 8 ERP Rendszerben tudnak kezelni.  Az új reszponzív webáruház segítségével, sokkal hatékonyabban tudják kielégíteni a vásárlók igényeit, illetve egyszerűbben és gyorsabban tudják karbantartani a webáruházat. Ez hatalmas előrelépés, hiszen minden cégen belül marad, így egy kép cseréje vagy egy menüpont átírása már nem napok, hanem percek kérdése.

Kollégáink, mind Octopus 8 ERP Rendszer bevezetése, mind pedig az új webáruház kialakítása során arra törekedtek, hogy a Festék 96 Kft. igényeit szem előtt tartva, az elérhető legoptimálisabb működési folyamatokat alakítsanak ki.

A projekt lezárultával, örömmel osztjuk meg Csuka János, a cég tulajdonosának visszajelzését az O8 bevezetésével és a VS csapatának munkájával kapcsolatban:

„Mindenképpen elégedett ügyfeleitek vagyunk, hiszen első osztályú támogatást kaptunk valamennyi VisionSoft-os kollégától, akivel kapcsolatba kerültünk a bevezetés során. Pontosan azt kaptuk Tőletek hozzáállásban és minőségi munkavégzésben, ami a bevezetés előtti döntéskor a fejünkben volt, ehhez pedig gratulálunk Nektek! Még sokat kell tennünk azért, hogy boldog ügyfelek is legyünk, hiszen a technológiai átállás utáni hónapokban a folyamatokat és a szervezeti kultúrát is igazítanunk kell az új működéshez, és most főként ezen dolgozunk. Az eddigiek alapján nincs kétségünk arról, hogy ezek kialakítása után egy várakozásainkkal megegyező átlátható és támogató rendszerben fogunk dolgozni.”