Webáruházak esetében ma már alap követelménynek számít, hogy a vásárlók viselkedéséről, a termékek teljesítményéről minél több információval rendelkezzünk. Az információk birtokában pedig hatékonyan tudjuk célozni a vásárlókat a legújabb online marketing adta eszközök segítségével. Ebben a folyamatban kívánunk segítséget nyújtani a legújabb 4.08.24-es verziószámú Octopus 8 ERP Webáruházak/Módosítás menüpont alatti SEO, mérőkódok felület beállítási lehetőségeivel.
A menüpont már korábban is létezett, megújult felületén egy logikai átcsoportosítás történt a könnyebb kezelhetőség érdekében, valamint megjelentek új beállítási lehetőségek.
Új beállítási lehetőségek:
- Google Analytics Továbbfejlesztett e-kereskedelem
- Google Adwords remarketing és dinamikus remarketing
- Facebook pixel kód és konverzió követés (Google Tag Manager használata nélkül 4 alap esemény mérése)
- Criteo
- Olcsóbbat.hu
- Megbízható bolt
Újdonság még, hogy bizonyos funkciókat lehetővé tettünk Google Tag Manager használatával alkalmazni. Google Tag Manager alkalmazása során szükség van egy úgynevezett Adatréteg töltésére, az egyes funkciók Octopus 8 ERP-n keresztüli beállításával ezt az Adatréteget tölti a webáruház a megfelelő értékekkel.
További részletes leírás a Letöltések/Webáruház anyagok menüpont alatt található.