Feladatok:
- Bejövő, kimenő posta kezelése, iktatása, lefűzése
- Számlák rögzítése/feladása
- Az iroda napi működéséhez szükséges adminisztratív feladatok ellátása
- Kapcsolattartás könyvelővel, tulajdonosokkal, ügyfelekkel
- Céges gépjárművekkel kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
- Ügyfelek, vendégek fogadása
Elvárások:
- Legalább középfokú (gazdasági) végzettség
- Hasonló területen szerzett 2-3 éves szakmai tapasztalat
- Angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, Excel, Teams)
- Jó kommunikációs készség
- Csapatmunkára és önálló munkavégzésre képesség
Mi vár téged nálunk?
- Családias légkör, hosszú távú és stabil munkahely, időszakos home office lehetőséggel
- Inspiráló munkakörnyezet és motivált, sikerorientált, lendületes csapat
- Szakmai fejlődési lehetőségek tréningeken és továbbképzéseken keresztül
- Innovatív vállalati háttér, korszerű technológiai környezet
- Csapatépítő rendezvények, családi programok, társadalmi felelősségvállalás
Jelentkezéseket szakmai önéletrajzzal és bérigény megjelölésével a karrier@visionsoft.hu e-mail címre várjuk.